Pagini

joi, 26 decembrie 2013

Gânduri pentru voi

Sărbătoarea această minunată pe care am celebrat-o în aceste zile m-a apropiat mai mult de Dumnezeu şi prin intermediul ei Domnul cel bun mi-a arătat cât de mult mă iubeşte. A fost o sărbătoare sărbătorită în adâncul inimii mele şi cred că va rămâne mereu acolo bucuria şi pacea ce le-am găsit în aceste zile. Să ştiţi că nu prea contează dacă am avut beculeţe luminoase sau nu, dacă am primit un dar sau nu. Contează dacă ne-am hrănit sufletul cu adevărat, dacă într-adevăr am adunat mărgăritare preţioase în inima noastră care vor rămâne acolo pentru totdeauna. Magia acestei sărbători nu a constat în decoraţiile care strălucesc noaptea şi în toate darurile ce le-am primit, ci constă doar în Isus Hristos. În ceea ce El a făcut de dragul nostru, fiindcă suntem atât de iubiţi! Chiar dacă nu putem întotdeauna să simţim dragostea Lui şi trecem prin momente în care simţim că ne-am distanţat de faţa Lui, dragostea lui Dumnezeu pentru noi răzbate orice zid. Nu trebuie decât să alergăm la El cu o inimă sinceră. Nu trebuie decât să-I dorim dragostea.. şi o vom primi, cu credincioşie.

Ce contează cel mai mult este cât de mult înaintăm în fiecare zi în relaţia noastră cu Isus Hristos. Dacă într-o zi rămânem tot pe loc, atunci, acea zi e pierdută. Fie că înaintăm cântând de veselie sau ştergându-ne lacrimile de pe obraz, trebuie să mergem. Să nu renunţăm atunci când ne este greu şi când ni se pare că nimic special nu se întâmplă. Credinţă nu vede, ea crede. Nu trebuie să fim mai buni doar acum, trebuie să devenim mai buni cu fiecare zi ce trece. Nu doar de Crăciun există un Dumnezeu. El este cu noi în fiecare clipă a vieţii noastre, chiar dacă unii oameni cred în El doar în această perioadă. Să nu lăsăm ca odată cu dispariţia magiei Crăciunului, să dispară şi bunătatea din inimile noastre şi zâmbetul de pe feţele noastre.

Mai sunt doar câteva zile din acest an. A trecut timpul. Ştiu că ai un plan pentru noul an, şi eu am câteva. Însă nu-L scoate pe Dumnezeu din noul an. Pune-L pe El înaintea celorlalte planuri ale tale şi nu vei regreta. Plănuieşte împreună cu El şi invită-L să te ajute în deciziile pe care le ai de luat. Bucură-te, nu doar acum. Crede întotdeauna în visele tale, nu doar în această perioadă. Şi zâmbeşte.. îţi stă bine. :-)

Imagine de pe pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu