Pagini

miercuri, 26 martie 2014

Atunci când acest cireş nu va mai înflori..

-Ce frumoase sunt florile acestea şi ce frumos miros.
-Ştiu, Eu le-am făcut să înflorească.
-Tu eşti minunat! Dar cireşii, oare nu au înflorit mult prea devreme? E abia Martie.
-Dar îţi plac?
-O, Tu toate le ştii! Ştii bine că ador toate astea, însă sunt puţin îngrijorată. Am atâtea întrebări şi aşa puţine răspunsuri. Totul e minunat Doamne, dar eu am atâtea probleme. Mai eşti încă bun?
-Vezi tu aceste flori?
-Da.
-Aş vrea să-ţi spun ceva.
Fata privi crengile lungi ale cireşului încărcate cu flori îmbietoare ce erau vizitate de albinele harnice. Totul era atât de frumos, apusul soarelui punea în contrast măreţia florilor primăveratice şi sufletul fetei se liniştea de fiecare dată când privea creaţia în acţiune, deşi inima-i era încărcată de atâtea griji legate de viitor.
-Aş vrea să-ţi spun că niciodată nu-Mi voi înceta bunătatea Mea faţă de tine, că planurile Mele minunate cu privire la viaţa ta se vor împlini, că voi lucra în dreptul cauzelor în care tu M-ai rugat şi că voi face nespus mai mult de-atât!
-Când? Cum? E posibil?
-Răbdare, suflete nerăbdător. Lasă totul să se desfăşoare în armonia Cerului. Căci Eu acolo sus ştiu mai bine când să lucrez pentru tine, aici jos.
-Am să aştept.
-Şi Eu voi lucra. Dar tu îndrăgosteşte-te tot mai mult de Mine. Pune-Mă în faţa tuturor lucrurilor din viaţa ta. Ştiu cât eşti de încărcată cu toate activităţile tale, cu planurile tale legate de viitor, dar lasă-Mă şi pe Mine să fac ceva pentru tine. Include-Mă în mijlocul acţiunii din viaţa ta. 
-Bineînţeles, Tată. Fă ce Tu doreşti... numai ai grijă. Ştii cât de mult îmi doresc să fiu cap, nu coadă. Să fac ceva mai mult pentru oameni... să trăiesc, nu doar să supravieţuiesc.
-Şi Eu? Crezi că Eu nu doresc acelaşi lucru de la tine?

Tensiunea din inima ei se rispi odată cu asigurarea blândă că Dumnezeu îi vorbea în moduri atât de noi şi minunate, că El o va ajuta să-şi împlinească visele pas cu pas. Deşi mai avea un drum lung de parcurs, ştia că nu va fi niciodată singură. Avea siguranţa că Cineva îi ţinea cu grijă la piept toate visele ei şi că la momentul potrivit, într-un mod perfect, ele îi vor fi împlinite de către Mâna Cerească.

-Ştii când se va termina bunătatea Mea faţă de tine?
-Când?
-Atunci când aceşti copaci nu vor mai înflori, când frunzele nu vor mai înverzi şi când primăvara nu va mai aduce cu ea speranţa unui nou început...

Imagine: Google

2 comentarii:

  1. Iubesc muzica, de aceea am tendinta sa asociez orice din viata mea cu un cantec... si cantecul care mi-a trecut acum prin cap e: A inflorit ciresul - cantat de Simida Istrate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hei...vreau sa spun ca vreau sa cred ca prin aceasta postare Dumnezeu mi-a vorbit ....si vreau sa spun ca am ramas foarte surprinsa si mai ca nu eram cu "gura cascata" sa zic asa ca ,cand am vazut ca pimesc raspuns la rugaciune....Dumnezeu sa te binecuvanteze ! Domnul fie slavit! :D te pup :*

    RăspundețiȘtergere