Pagini

luni, 10 martie 2014

Primăvara din inima mea

În livada din grădina mea au înflorit deja copacii, lăsând albinele să vină să colecteze polenul pentru a produce miere. Florile lasă o mireasmă plăcută şi primăveratică, ceea ce mă duce cu gândul la un nou început, la o nouă şansă pentru fiecare. O şansă de a-ţi îmbunătăţi viaţa, de a-ţi împlini unele din visuri şi de a iubi mai mult în acest an. Am sentimentul că acest an va fi unul bun pentru cei ce rămân lângă Dumnezeu, pentru cei ce-L caută cu toată inima. Cât de ciudat poate fi cum o zi începută cu soarele strălucind după dealurile oraşului meu, îmi poate însenina întreaga zi. Şi cât de melancolică mi se pare viaţa atunci când o încep sub norii plumburii ce ameninţă să mă zdrobească cu picurii lor de ploaie. Dar aşa e viaţa... plină de zile în care soarele îmi străluceşte în ochi şi totodată încărcată de multe ori cu picurii ploii pe faţa-mi ascunsă de ei în spatele unei umbrele. Trebuie doar să accept tot ceea ce ea îmi oferă, fie că sunt zile în care copacii înfloresc în inima mea sau zile în care frunzele-mi cad. Pentru că nimic nu ţine veşnic, ci fiecare lucru îşi are timpul lui. Astăzi râd cu lacrimi, iar mâine voi plânge în ascuns. Nu pot ştii ce mă aşteaptă de cealaltă parte a zilei şi de aceea trebuie să dau ce am mai bun. Să mă străduiesc să fiu o persoană bună, care să iubească. Chiar dacă mai eşuez şi cad, mă ridic şi merg mai departe. La urma urmei, sunt om şi nu pot fi de fier.

Nu pot să mă prefac că nu-mi pasă, dacă te iubesc din toată inima mea. Nu pot să fiu de gheaţă, când inima îmi este topită. Fiecare zi pe care o trăiesc are un impact asupra mea şi mă modelează într-un anume mod pentru viitorul ce-mi stă înainte. Alegerile greşite pe care le iau astăzi vor avea o consecinţă mâine. Zâmbetul pe care îl ofer unui om care are nevoie de el, îmi va fi returnat când voi avea şi eu nevoie de unul. Cuvintele aspre pe care le rostesc la mânie, îmi vor fi aruncate într-o zi în suflet de către un om pe care-l iubesc. Dacă voi judeca, nu voi scăpa nici eu de judecată. EU sunt cea care aleg. Dumnezeu este Acela care mă poate călăuzi spre ceva bun dacă Îl las să o facă, dar dacă ţin la drepurile mele atât de mult, s-ar putea ca într-o zi să le scap din braţe şi mă voi trezi ca nu mi-a mai rămas nimic bun de oferit Lui. Atunci va trebui să mă ofer pe mine..

Ştiu că Dumnezeu va împlini repede şi pe deplin tot ceea ce mi-a promis şi ştiu că El va face acelaşi lucru pentru tine. Crezi asta, sau ai uitat că timpul Lui diferă de al tău? Ai dreptare dragule, ce ai nevoie va veni la momentul Său. O nouă primăvară înseamnă un nou început că lucrurile se vor îmbunătăţi, că pomii vor da rod şi că soarele  va coace fructele verzi. Însă cât de mult stăm în lumina Soarelui?

Imagine: Pinterest

3 comentarii:

  1. Fie ca Dumnezeu sa aduca o primavara eterna in inimile noastre :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa te binecuvinteze pentru aceste ganduri Milena,pe cat de frumoase pe atat de adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne sopteste inima , simte că de acum e primăvară si nu stie nimeni găndurile care ne inconjoară ...
    Ne-au crescut aripile si ne-am risipit in lumea mare ; Primăvară ne amintesti - a căta oară - de lumina dragostei dintăi ...
    > o păpădie <

    RăspundețiȘtergere