Pagini

luni, 19 mai 2014

Am planuri multe..

Am multe planuri și vise la fel de multe. Petrec mult timp gândindu-mă la modul în care va arăta viața mea în viitor și la ce aș mai putea face ca să o îmbunătățesc acum. Aleg cu grijă oamenii și lucrurile ca să nu regret mai târziu în viață, fiindcă merg după zicala ”culegi ceea ce ai semănat” și îmi dau seama cât de multă grijă trebuie să am de inima mea și de tot ce las să-și facă cuib în ea, fiindcă nu de puține ori am regretat unele dintre cuiburile pe care le-am lăsat în inima mea, când ar fi trebuit să le îndepărtez cât mai repede cu putință. M-am lăsat adeseori condusă de sentimente și am ignorat rațiunea, iar mai târziu am regretat alegerile ”făcute cu inima”. Mi-am dat seama de unele adevăruri, dar le-am ignorat. Pe multe dintre ele nu le iau în seamă nici acum, deși îmi arată în fiecare zi că adevărul are dreptate. Uneori mă prefac că nu văd. Doar pentru a păstra în viața mea persoane care ar fi trebuit de mult să nu mai fie acolo.

Sunt prea concentrată pe planurile mele și nu-mi place ca ceva să-mi tulbure liniștea împlinirii lor. Sunt ambițioasă și lupt pentru ce-mi doresc, dacă știu că acel lucru este bun pentru mine. Îmi place să împărtășesc oamenilor frânturi din visele mele, dar știu și cât să rețin pentru mine. Astăzi ceva mi-a tulburat planurile și m-a pus pe gânduri. M-a făcut să mă gândesc la lucrurile care contează cu adevărat în viață și nu cred că voi uita discuția cu acel om. M-a întrebat despre ceea ce îmi doresc în viață și i-am rezumat viitorul ce mi-l imaginam. El m-a ascultat cu atenție, apoi mi-a spus:
”Ceea ce tu îți dorești este bine, dar se pot întâmpla multe lucruri până atunci. Ce contează cel mai mult în viață este să-ți găsești un băiat bun și un serviciu bun. Familia este cea mai importantă în viață. Banii nu aduc fericirea, ci familia și viața pe care o trăiești. Ai tot ce-ți trebuie aici.”
Când a spus că am tot ce-mi trebuie aici, am aruncat o privire în jur și mi-am dat seama că avea dreptate. Acest om mă învăța că lucrurile cele mai frumoase și importante în viață sunt cele sufletești. Sunt relațiile cu oamenii și cu noi înșine, pe care le cam neglijăm.

Am fost pusă serios pe gânduri. ”Dar totuși, vreau să încerc.”, i-am spus eu cedând greu. ”Încearcă pe pielea ta și vei vedea că am avut dreptate.”
Știu că a avut dreptate. Toți avem planuri. Dar nu toate se vor împlini. Important este să nu ne lăsăm dărâmați când ceva nu ne reușește, ci să ne bucurăm de viață și de familie și să lăsăm toate în mâna lui Dumnezeu. Consider că planurile Sale sunt infinit mai bune decât ale noastre. :)

Imagine: Pinterst

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu