Pagini

vineri, 11 iulie 2014

Ce te poate opri să nu-L iubești pe Dumnezeu?

Cumva, într-un final, am ajuns la o concluzie frumoasă despre Dumnezeu și despre oameni. În urma experiențelor de viață prin care am trecut și în urma durerilor de care inima mea a avut parte, am descoperit ceva esențial, ce a fost ca o luminiță pe calea uneori întunecată a vieții mele: că nimic și nimeni nu ne poate despărți de dragostea Lui. Și că nu ar trebui să lăsăm niciodată nimic și pe nimeni să ne depărteze de El și de tot ceea ce înseamnă Dumnezeu. Au fost momente în viața mea când mi-am permis să-L întreb pe Dumnezeu ”de ce?”, atunci când mi s-a părut că acea durere era prea mare. Au fost momente când I-am spus că nu mai cred în El, deși am greșit făcând asta. Și au fost zile în care am spus că voi renunța la tot, că nu voi mai crede în promisiunile Sale ce mi se păreau că întârzie. Dar apoi, cu tremur în glas și cu inima încărcată de vină, am lăsat ca genunchii să mi se plece în fața Lui și I-am spus că îmi pare rău pentru tot. Pentru că nu L-am iubit îndeajuns. Pentru că nu am crezut în El, deși aveam toate motivele să o fac. Pentru că am crezut în visele mele mai mult decât am crezut în ale Sale. Și de fiecare dată am primit doar iubire. Și niște brațe mereu deschise care îmi îmbrățișau greșelile, temerile, vina... și în care puteam să mă ascund pentru totdeauna.

Nimic nu te poate împiedica nici pe tine să nu-L iubești pe Dumnezeu. Nici măcar cancerul. Nici o persoană. Nici un trecut rușinos. Nici faptul că L-ai renegat toată viața. EL este mereu acolo pentru tine, pregătit să te susțină și să te poarte pe brațele Sale. Isus este un gentleman. El nu te va forța să-L accepți, ci va sta liniștit în fața ușii inimii tale și va ciocni mereu în ea. Atunci când nu ai pe nimeni, îl ai pe El. Când cineva ți-a trădat încrederea, știi bine că există Isus. El niciodată nu te-a condamnat, El doar te-a iubit.

Nu ai nici o scuză atunci când spui că nu mai poți crede în El sau când te confrunți cu unele situații și ți se pare că El nu există. Dacă Îl vei căuta cu adevărat, nu vei avea cum să nu-L găsești undeva prin această lume. El pare a fi nicăieri.. și totuși este peste tot. Astăzi mi s-a reconfirmat încă o dată că Dumnezeu este Același. Doar noi suntem aceia care ne schimbăm în fața valurilor vieții. De ce să nu credem în El, indiferent de cât de rău suntem acum? De ce să renunțăm la adevărata viață, doar pentru că ea nu se poate vedea? În această viață suntem trecuți spre multe situații și fiecare dintre ele își pune amprenta asupra noastră. Să nu lăsăm ca situațiile în care ne aflăm acum să ne facă să ne pierdem credința ce o avem, singura mângâiere în ceasurile prelungite ale suferinței.

Imagine: Pinterest

Un comentariu:

  1. Da, nu trebuie sa lasam intamplarile care ne afecteaza sa ne desparta de El.

    RăspundețiȘtergere