Pagini

luni, 4 august 2014

Fragmente din cartea mea

” În multe dintre rugăciunile mele înălțasem această cerere către Dumnezeu cu credința că El lucra într-un mod tainic pentru dorința sufletului meu. Dar nu aveam de unde să știu că peste ani viața mea va fi pentru mulți oameni un exemplu de statornicie în credință, chiar și atunci când toate lucrurile din jurul meu se dărâmaseră. Însă atunci la inocenta vârstă de 24 de ani nu avusesem cum să aflu ce răspuns avea să dea Dumnezeu rugăciunilor mele aprinse. Nu cred că mi-aș fi putut vreodată imagina că răspunsurile lui Dumnezeu la rugăciunile mele au putut să fie atât de dureroase uneori, încât să ajung să regret că am avut îndrăzneala să-i cer lucruri atât de mari. Am cerut de multe ori unele lucruri și mi-am imaginat că le voi primi într-un anumit fel, dar Dumnezeu m-a surprins de multe ori prin modul Lui unic de a răspunde și adevărul este că privind înapoi, văd numai că toate lucrurile au lucrat împreună spre binele meu, chiar dacă în acele momente nu am crezut asta și m-am așteptat la altceva.” 

**

Eu am zâmbit auzindu-l cum mă descria și nu înțelegeam de ce el mă vedea atât de specială. Nu mi se părea că aveam nimic deosebit. Eram doar eu însumi. Cred că doza specială de cărți din adolescență își pusese amprenta asupra mea și filmele educaționale ce le vizionasem mă ajutaseră să-mi formez caracterul și să aleg ce fel de persoană doream să fiu. Una preocupată doar de însăși și care-și petrecea toată viață pentru propriile-i plăceri, ori altcineva, o persoană mai deosebită care să încerce să arate celorlalți că încă mai era posibil să fii bun, inocent, naiv într-o lume care alunga aceste virtuții. Cred că Joshua se simțea atras de mine deoarece eu nu eram ca oamenii pe care el îi cunoștea, sobri și urmând aceleași reguli ca restul lumii. Eu aveam propriile reguli de a-mi trăi viața și eram mai liberă ca o pasăre. Simțeam că nimic nu mă putea ține prinsă într-o colivie. Ieșeam de acolo de fiecare dată din capcanele ce oamenii mi le întindeau de atâtea ori.”

**
”Da, este foarte interesant pentru cineva ca mine care este în contradictoriu cu frumusețea fetelor de acolo. Mi se întâmplă de multe ori să le aștept pe fete să vină la poze și atunci când mă văd, unele sunt atât șocate de fața mea încât își pun mâna la gură și exclamă ”uau” de parcă au văzut pe Frankenstein. Dar îmi place ceea ce fac, deoarece mi se pare că le pot ajuta pe fete să-și dea seama că nu frumusețea lor exterioară este totul în lume și că mai sunt și alte lucruri pe care trebuie să le aibă. Dincolo de înfățișare este inima și tocmai pe ea nu punem valoare. Sunt fericită cu ceea ce fac, să știi.”, mi-a spus ea pozitivă și cu încântare în ochiul ei sănătos.”


p.s. Acestea sunt câteva fragmente din ”romanul” meu :)
 Imagine: Pinterest

         

2 comentarii: