Pagini

miercuri, 20 august 2014

Sunt mândră de mine..!

Adevărul fie spus, nu am mai scris de multă vreme pe blog. În ultima vreme trebuie să recunosc că l-am cam neglijat și aș dori pe această cale să vă cer scuze tuturora care ați așteptat poate să mai scriu un articol, care v-ați obișnuit cu mine să scriu aproape în fiecare zi. Dar în ultimul timp am fost foarte ocupată cu diferite activități și mai ales am scris foarte mult la romanul meu pe care îl finaliza în scurtă vreme. Sper foarte mult ca să-l pot publica și mă rog în legătura cu asta, iar Dumnezeu să facă ceea ce consideră El că este mai bine. Aș vrea să împărtășesc cu voi câteva gânduri legate de ideea de a nu te da bătut și de de a-ți urma visul, chiar dacă este greu. Trebuie să vă spun că mie mi-a fost foarte greu să scriu până acum 230 de pagini și au fost momente în care am dorit să renunț la visul meu, la a mai scrie, deoarece mi se părea că nu are rost. În fond, cine ar citi ce am scris eu? Dacă oamenilor nu le va plăcea asta? Toate aceste temeri s-au cuibărit în sufletul meu și au trecut zile în șir când nu am scris nimic tocmai din cauza aceasta. Teama. Un cuvânt care ne împiedică întotdeauna să luptăm pentru visele nostru, un cuvânt care poate lua ființă și deveni dușmanul nostru cel mai fioros, dacă îi dăm bineînțeles voie să o facă. Însă, trebuie să învățăm să înlocuim teama cu încrederea. Încrederea. Sună mai bine, așa-i? A avea încredere înseamnă a lupta, a merge înainte prin credință. Încrederea nu ne ne scutește de eșecuri, încrederea ne dă puterea de a continua să pășim înainte cu toate piedicile ce ni se pun în față. Depinde de noi dacă alegem încrederea sau teama. Încrederea duce spre victorie în cele din urmă, însă teama nu duce spre nimic cert. Un lucru știu sigur: mereu ne vom gândi cum ar fi fost dacă...

Nu am nici o idee dacă ceea ce scriu va fi publicat vreodată sau dacă va fi citit numai de mine. Însă sunt mândră de mine că am reușit să nu mă dau bătută și am continuat să scriu. Nu e ușor deloc să scrii! Tinzi să te compari cu alții, să ai anumite rețineri, să încerci să mulțumești pe alții. Scrie ceea ce simți tu, nu-ți fie teamă de nimeni și de nimic. Fii tu însăți! Și sfaturile astea se aplică în orice domeniu. Eu mi-am depășit în mare temerile, mi-am păstrat însă autocritica. Chiar dacă acest roman al meu nu va fi publicat de mine decât pe un site.. eu tot voi fi bucuroasă că am reușit să scriu atâta, că nu m-am dat bătută. Nu ai vrea și tu să nu te dai bătut, să înaintezi în ciuda tuturor piedicilor? Știu că dacă vrei, se poate! Așa că, ia-L de mână pe Dumnezeu și mergi prin întuneric împreună cu EL.

Imagine: Pinterest

6 comentarii:

  1. mie una chiar imi place ce scri ,cum scri! as vrea sa te incurajez prin aceasta cale si sa iti spun sa continui sa scrii ! si daca ai publica cartea, eu as cumpara cartea aceasta! si chiar daca nu te cunosc, prin ceea ce scrii pot sa imi dau seama ca esti o persoana minunata!Domnul sa te binecuvanteze! daca vrei sa vorbim adresa mea de mail este timeaesztera@yahoo.com :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, pentru mine acest blog pe care l-ai facut este de mare folos. Astept cu nerabdare sa vad ce ai mai postat. Si abia astept noul tau roman sa-l citesc. Este un dar pe care il ai de la Domnul de a scrie, nu toata lumea are acest talant. Continua sa scrii mai departe, poti fi o incurajare pt multi. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi scrie mai departe! Mă bucur că articolele mele te motivează. Fii binecuvântată, Adriana!

      Ștergere
  3. Cum rămâne cu cartea ? Ai terminat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, povestea a fost finalizată, dar din păcate nu o voi publica. Cel puțin nu acum.. :)

      Ștergere