Pagini

vineri, 10 octombrie 2014

Ai nevoie de timp şi de dragoste.

 Ieri a fost pentru mine o zi deosebită, deoarece m-am întâlnit cu una dintre cititoarele fidele ale blogului meu, care şi-a dorit foarte mult să mă cunoască. Faptul că am cunoscut-o pe Diana m-a făcut să-mi dau seama că nu am scris până acum în zadar şi că Dumnezeu a fost Acela care m-a călăuzit să scriu, să nu mă dau bătută şi să realizez că ceea ce fac este lucrarea mea pentru El. Când am văzut-o pe Diana apărând în faţa mea, am avut impresia că o cunosc de-o viaţă şi nu ne-am simţit străine una faţă de cealaltă, ci ne-am comportat ca şi când ne-am fi cunoscut dintotdeauna. La câţiva paşi după ce am început să ne plimbăm mi-am aşezat mâna pe umărul ei şi i-am spus: "Îmi place aşa mult de tine!". Împreună am povestit despre cărţi, despre probleme sufleteşti şi cred că amândurora ni s-a părut că cele cinci ore petrecute împreună au trecut foarte rapid. Din întâlnirea cu această fată deosebită am învăţat că Dumnezeu ne dă fiecăruia dintre noi anumite lecţii pe care trebuie să le învăţăm şi că nu trebuie să ne pară rău pentru unele lucruri pe care le-am săvârşit în trecut. Suntem unici, iar felul în care decurge viaţa noastră este tot unic pentru fiecare în parte.

Nu ne putem aştepta ca viaţa noastră să fie la fel ca al celui de lângă noi. Fiecăruia dintre noi Dumnezeu ne-a dăruit viaţă. Iar în ea sunt cuprinse toate întâmplările, durerile, bucuriile, visele noastre. Se întâmplă să trecem prin unele perioade care ne vor marca pentru totdeauna şi care ne vor stoarce lacrimi din ochi, pentru că trebuie să fim modelaţi. Inimile noastre nu pot rămâne aşa cum sunt, ci trebuie modelate. Şi cum ne putem schimba dacă nu prin întâmplări care să ne marcheze? Poate fi vorba de moartea cuiva drag, de despărţirea de o persoană alături de care ne vedeam îmbătrânind. Şi atunci ne întrebăm de ce a trebuit să fie aşa în cazul nostru, de ce nu am fost scutiţi de această durere ca şi ceilalţi din jurul nostru care par fericiţi şi feriţi de asemenea suferinţe. Dar numai aşa îţi poţi strânge comori în suflet, cititorule. Numai aşa poţi rodi mai mult. Toate lucrurile care par pe moment că ne dărâmă şi că ne slăbesc încrederea, sunt de fapt lucrurile care ne vor întări cel mai mult în credinţă şi care ne vor transforma.

Nu este uşor să ţi se pară că eşti unicul care trece prin situaţia aceea grea, dar să ştii că nu este nimic nou sub soare. Alături de tine mai sunt şi alte persoane care trec prin ce treci tu, care se întreabă ce va ieşi bun din asta. Dar, aşa cum i-am spus şi Dianei, numai timpul îşi va avea ultimul cuvânt. Numai în timp îţi vei putea da seama de ce a trebuit să treci prin asta, de ce nu ai fost ferit de asta. Acum nu înţelegi, eşti confuz şi întrebări sunt multe în capul tău. Lasă timpul să-ţi aşeze bucăţelele frânte ale inimii tale la locul lor şi culege apoi rodul acestor dureri prin care inima ta trece acum. Timp şi dragoste. Timp, ca să-ţi poţi da seama de ce ţi s-a întâmplat asta şi ce a adus bun în viaţa ta; Dragoste, ca să simţi cu cei care vor trece prin ce ai trecut şi tu şi ca să înveţi că şi ea este un medicament care-ţi va vindeca inima ce-ţi este acum rănită.

Imagine: Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu