Pagini

luni, 1 decembrie 2014

TU nu trebuie să faci ceea ce vor alții.

Au fost de atâtea ori în viața mea nenumărate situații în care am fost constrânsă să fac ce și-au dorit alții, în care am fost chiar obligată să iau unele decizii bazate pe dorințele celor din jurul meu. Am făcut niște lucruri care nu mi-au reflectat deloc personalitatea, numai de dragul de nu supăra pe cineva sau pentru a părea în ton cu moda. Dacă cineva a mers într-un loc anume, a trebuit să merg și eu acolo ca să nu fiu singura care nu mergea, deși de cele mai multe ori am ajuns să regret că am mers în locurile acelea. Știu că în viață suntem puși zilnic în fața multor alegeri și numai noi putem alege ce este mai bine pentru noi. Vor fi momente în care vom fi nevoiți să facem anumite lucruri de dragul unor persoane... dar momentul în care ajungem să facem numai ce le place altora este momentul decisiv în care trebuie să spunem un NU răspicat acelora care ne controlează viața. Atunci vine momentul acela când nu mai putem lua singuri nici o decizie, fiindcă nu ne lasă Xulescu, este momentul când trebuie să ne întrebăm cine suntem noi cu adevărat și ce dorim de la noi.

Nu putem trăi întreaga viață pentru a face numai pe placul anumitor persoane, ci trebuie să fim liberi să ne dezvoltăm propriile abilități. Dacă ne place să citim, atunci nimeni nu ar trebui să ne interzică să ne facem timp pentru lecturat. Dacă ne place să scriem, nimeni nu are dreptul să ne reteze acest vis și să ne îndese visul lor pe gât. Dacă ne place un anumit hobby, o persoană, atunci poate că a venit momentul să sfidăm pe aceia care ne-au controlat prea mult viața, impunându-ne mereu ce să facem și ce să nu facem. Vine vremea când trebuie să învățăm din propriile greșeli, când trebuie să ne asumăm anumite riscuri dacă vrem să cucerim înălțimi. Nu vreau să devenim răzvrătiți împotriva oamenilor care au avut obiceiul să ne controleze viețile, dar îmi doresc așa de mult să jucăm rolul pe care Dumnezeu ni l-a dat fiecăruia. Să facem ceea ce ne place. Să ne petrecem timp așa cum considerăm noi că este bine. Fără ca cineva să mai încerce să ne depersonalizeze și să ne facă să simțim așa cum se așteaptă ei să o facem.

Ești unic. Îți plac anumite lucruri și nimeni nu va putea lua vreodată asta de la tine, înțelegi? Nu trebuie să faci un lucru dacă nu vrei, nu trebuie să mergi într-un loc pe care îl consideri nepotrivit pentru tine. TU trebuie să faci ceea ce Îi place lui Dumnezeu. Și El este de partea ta. Te rog, renunță la presiunea celorlalți, la ceea ce și-ar dori X sau Y să faci. Întreabă-te numai atâta: Doamne, e bine să fac asta? Și El îți va răspunde..

Imagine: pinterest

Un comentariu: