Pagini

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Mai aproape de Tine..

Poate că la suprafață de multe ori arăt că nu îmi pasă, că prefer să arăt ca de gheață pentru a nu mai fi nevoită să-ți spun că sunt tristă. Dar înăuntrul meu simt că mă topesc. Fiecare zi ce trece a început să adune în mine mai multă durere, mari îngrijorări și nenumărate temeri. Aș vrea să nu mai le simt, să mă debarasez de ele și să mă simt iarăși liberă. Dar pare mai ușor de zis decât de făcut, așa că momentan sunt nevoită să trăiesc cu multe dureri în suflet. Uneori mă întreb dacă sunt singura care trece pe aici, singura căreia îi este teamă de lucruri pentru care nu ar trebui să îmi fac griji, singura care se forțează să plângă și nu poate vărsa nicio lacrimă. Dar cred că toți am trecut pe aici, nu vreau nicidecum să fiu singura de aici care se confruntă cu propriile temeri. Cred că fiecare perioadă din viața mea, fie că este mai înnorată sau însorită, are scopul de a mă învăța ceva sau de a mă modela. Caracterul nu poate fi modelat decât prin durere. Și acesta este motivul pentru perioadele în care sufletul ne plânge..

Deși în mod natural durerile și necazurile ne zguduie, ele sunt prezente pentru a ne apropia de Dumnezeu. Trebuie să-L căutăm mereu și să-I îngăduim să ne învețe ceea ce ne este de folos. Știu, drag cititor, că perioadele în care inima plânge sunt printre cele mai grele. Știu asta fiindcă și eu trec pe aici. Dar îmi place că toate astea mă apropie de El. Îl simt mai aproape ca atunci când toate îmi merg bine. Dar nu aș vrea ca tristețea să rămână la nesfârșit lipită de mine. Aș vrea să mai vină și o zi în care soarele să-mi zâmbească, ca să pot uita măcar pentru un moment că în urmă cu o zi mi-am șters lacrimile de pe obraz. Știu că atâta timp cât stau aproape de Dumnezeu voi putea înfrunta orice și lucrurile se vor îndrepta.

Nu aș vrea să te întristez cu întristarea mea, dar aș vrea ca și tu să te apropii de Dumnezeu mai mult atunci când nu vei mai găsi răspuns la întrebările tale. Atunci când vei aștepta un miracol și el va părea că întârzie. Să nu îți fie greu să renunți la tine, la drepturile tale. Dacă până acum ai stat cu pumnii încleștați eliberează-te de tensiunea ce o simți în tine. Vreau să mă apropiii mai tare de El în perioada asta, nu să mă îndepărtez și să-L pierd cumva din vedere. Și poate că mâine va fi o zi cu soare. Și pentru câteva clipe voi uita că astăzi eu am plâns..

Imagine: pinterest

2 comentarii:

  1. Nu iti ramane decat sa crezi ca Dumnezeu nu minte cand zice ca toate lucrurile sunt spre bine.

    RăspundețiȘtergere