Pagini

vineri, 27 martie 2015

Astăzi fac curat.

Când m-am trezit în dimineața asta și am deschis ochii, am constatat cu tristețe câtă mizerie se afla în jurul meu. Am închis ochii imediat crezând că astfel mizeria va dispărea și mă voi putea odihni liniștită. Dar aerul se simțea murdar, impur. Așa că am deschis ochii din nou și de data asta i-am ținut larg deschiși. Câtă mizerie am adunat... și când a fost ultima oară când am făcut curat? Cât timp a trecut de când nu am mai făcut ordine în viața mea, de câtă vreme am lăsat ca oamenii să se folosească pentru o vreme de mine, apoi să mă lase în pace? Azi am decis să fac curat. Voi arunca la gunoi orice amintire din trecut care m-a necăjit și nu am nevoie de prietenii de fațadă. Voi spune NU, că de prea multe ori am spus DA! Nu voi mai acorda o a doua șansă, nu de data asta. Gata, fac curat în mine. Și tot ce m-a vătămat trebuie să dispară pentru totdeauna, nu pentru o perioadă. Am adunat pentru prea multă vreme gunoi în jurul meu, am lăsat să mi se depună praf pe inimă. Și nu am făcut nimic să curăț. După o vreme te obișnuiești și cu mizeria...

Dar azi nu mai vreau să trăiesc în mizerie. De azi înainte voi trăi curat. Și niciodată nu voi mai lăsa să treacă anii, lunile, săptămânile până să-mi fac curățenie în suflet. Când primul fir de praf se va depune peste inima mea, repede voi lua un șervețel curat și îl voi îndepărta. Mizeria îmbolnăvește. Orbește. Te face să te simți confortabil. Te prefaci că nici măcar nu există în tine. Dar începi să putrezești pe dinăuntru și știi că nu mai poți trăi așa. Mai bine să arunci tot. Chiar dacă îți va fi greu să te desparți de amintiri, de persoane, de lucruri. Pentru că lucrurile care ți-au făcut rău nu pot fi numite bune. Nu mai îngădui nimănui să te folosească. Nu mai lăsa pe nimeni să te înjosească. Mai bine pleacă de acolo decât să stai pentru cineva care nu se iubește decât pe sine. Și aruncă la gunoi tot. Dar nu lăsa să se ajungă până într-acolo, încât să fii nevoit să îți arunci inima...

Și pentru ce? Pentru cine? Tu ești cel care contează! Uită-te în viața ta și vezi dacă nu ai adunat mizerie în inima ta. Poate că ai făcut-o. Fă-ți curaj și aruncă la gunoi TOT. Pentru că într-un final răul acesta te va contamina... și chiar vrei asta? Păstrează distanța, dragule. Față de tot ce îți poate face rău. Fie ele obiecte sau persoane.

Imagine:Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu