Pagini

miercuri, 18 martie 2015

Dacă ai întâlnit-o deja?

Cu toții vrem să fim iubiți într-un mod special de cineva. Poate e cineva la care ne gândim în fiecare noapte înainte de culcare, e persoana care ne tulbură gândurile și este prezentă în fiecare cotlon al ființei noastre. Sau poate încă persoana aceea specială nu a apărut și o mai așteptăm încă, rugându-ne cu dor ca ea să apară odată și drumurile voastre să se intersecteze. Și îți promiți că nu o vei mai lăsa niciodată să plece, că o vei ține lângă tine pentru totdeauna. Ai văzut în jurul tău tot felul de povești de iubire și oare câte cupluri îndrăgostite nu au trecut pe lângă tine pe stradă sau prin parcuri, iar tu erai tot singur și îți concentrai privirea adânc în inima ta, întrebându-te cum va fii când și tu vei avea pe cineva special. Poate ți-ai imaginat că persoana aceea va arăta într-un anume mod și se va comporta după un anumit tipar. Și îți jurai că dacă ea nu este așa cum îți imaginezi tu nici măcar nu îi vei da o șansă, fiindcă tu ții la standardele tale. Și dacă ai standarde greșite, hm?

Dacă găsești o persoană care nu are părul blond și îl are negru? Dacă ei nu îi place să se plimbe cu bicicleta precum tu adori să o faci? O vei ignora și îți vei aținti ochii tot spre idealul tău care poate fi... nerealist? Sau îți vei deschide inima spre ea, vei încerca să cunoști acel om și poate îți vei da seama că ceea ce ai în fața ochilor tăi întrece cu mult ceea ce tu îți planificaseși în tot acest timp. Dragostea vine neașteptat. Nu îți bate la ușă și te întreabă dacă poate intra. Ea dă buzna, face ravagii în casa ta și îți întoarce universul cu susul în jos. Ce dacă nu erai pregătit să o primești? Și mai dă-o încolo de ordine cronologică. Aș vrea să înțelegi și asta îmi doresc și pentru mine, faptul că lucrurile nu ies mereu așa cum ne dorim noi. Nu aș vrea ca pentru anumite idealuri sau standarde omenești să ratez iubirea ce Dumnezeu vrea să mi-o ofere printr-o persoană. Nu vreau să Îi spun: ”Nu, mulțumesc. Eu știu ce e mai bine pentru mine, Doamne. Tu ocupă-te doar de partea cu binecuvântarea și în rest vor fi toate okay.”

Când aleg să accept în totalitate ceea ce Dumnezeu are pregătit pentru mine, atunci trebuie să fiu dispusă să dau la o parte ceea ce s-ar putea să nu fie tocmai bine pentru mine. Poate ceea ce eu mi-am dorit până acum nu este ceea ce Dumnezeu dorește pentru mine. Mă voi agăța cu disperare de dorințele mele fierbinți sau Îl voi lăsa pe El să îmi ofere ce are mai bun pregătit pentru mine?
M-am gândit că poate TU ai întâlnit deja persoana aceea specială pentru tine, dar încă ai ochii închiși și visezi la altceva.. sau la altcineva. Și poate persoana specială este chiar aceea care te face să râzi undeva după miezul nopții, dar tu nici măcar nu te gândești că, cine știe, poate fi ceva mai mult acolo. Sau că el mereu te-a ascultat când i-ai spus orice ți-a stat pe suflet. Sau modul sincer în care ea se interesa dacă ești bine, și ție ți se părea enervantă. Și riști să pierzi, prietene. Ceva ce poate mâine nu vei mai găsi acolo. Pentru că lumea merge mai departe și nu se oprește în loc atunci când dorești tu.

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu