Pagini

luni, 6 iulie 2015

Bucură-te de astăzi..

A existat o perioadă în viaţa mea când credeam că ziua de mâine este numai a mea, că nimic nu-mi poate sta împotrivă și că totul poate ieși exact cum îmi doresc eu. Obișnuiam să mă gândesc într-un mod obsesiv la viitor, plănuindu-l încet și visând. Am fost foarte sigură că urmând anumite reguli și ghidându-mă după câteva principii, viața mea va decurge în modul în care era de așteptat să decurgă. Planul B nici măcar nu intra în discuție. Pentru că eu jucasem cinstit încă de la început și pe lista mea erau bifate toate lucrurile ce trebuiau făcute. Cum să nu decurgă lucrurile după cum m-am așteptat? Făcusem toate lucrurile necesare despre care auzisem, pe care le citisem, pentru a-mi merge bine. Suferința, dezamăgirea, posibilitatea ca lucrurile să nu iasă după cum ar fi trebuit nici măcar nu intrau în discuție. E de așteptat ca toate să iasă bine, când de la bun început ai rămas neclintit pe cale. Și totuși... dacă toate ți se întorc pe dos? Dacă gândul tău nu a corespuns cu gândul Lui? Cine va câștiga?

Adevărul este că poți încerca să faci lucrurile într-un anume fel, să crezi că faci bine ce faci. Și poate chiar faci. Dar poate veni o zi în care lumea întreagă să ți se schimbe. Și te întrebi: oare așa a fost să fie? Pot să îți spun că eu sunt una dintre acele persoane încăpățânate și de neclintit în principii și modul în care aleg să îmi trăiesc viața. Multă vreme mi-am ghidat viața după anumite reguli, crezând că astfel voi fi scutită de dezamăgiri și de dureri. Credeam că, dacă trăiesc într-un anume mod succesul îmi va fi garantat. Că dacă mă rog într-un anume fel, El mă va asculta. Că dacă nu fac sau dacă fac un anume lucru, voi fi mai bună decât restul. O vreme am fost bine, scutită de dureri. Credeam că așa voi rămâne mereu. Dar.... în decursul unui an am gustat toată dezamăgirea și durerea ce poate ar fi trebuit să o gust în anii în care am fost ferită poate de ele. Cu toate că am trăit frumos, m-am rugat frumos... nu am putut împiedica pierderile din viața mea. Nu am putut opri lacrimile să-mi curgă pe obraji. Nu am mai putut fi ca înainte...

În viață obișnuiești să îți trasezi un drum pe care tu îl consideri bun. Chiar e bun! Ai principii sănătoase, te ferești de lucruri rele. Toate astea duc spre ceva bun. Dar.... nu întotdeauna duc acolo unde crezi tu. Se poate să ducă și în direcții opuse. Am aflat că voia lui Dumnezeu este departe de voia mea. Că eu niciodată nu aș fi ales poate să mi se întâmple anumite lucruri, dar cine poate sta împotriva gândului Său? Putem face multe lucruri, crezând că vor duce spre ceva bun. Dar Dumnezeu are altceva în gând. El este atât de nepătruns, de neînțeles în căile Sale. Dragule, poate te afli pe un drum întortocheat. Crezi că ești greșit, că nu mai înțelegi ce ți se întâmplă. Te-ai gândit vreodată că Dumnezeu înțelege? Că asta este calea Lui...?
Credeam odată că dacă voi face anumite lucruri viața mea va decurge într-un anume mod. Acum nu mai cred asta. Sunt nesigură și de ziua de mâine. Prefer să mă bucur și să trăiesc la maxim ziua de astăzi. Este tot ce am. Mâine poate nu voi mai fi aici. De ce să nu mă bucur de tot ce mi se oferă? De ce să mă inhib? Bucură-te de astăzi...

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu