Pagini

luni, 20 iulie 2015

Descarcă-te emoțional

Am încercat să-mi suprim emoțiile, să le înăbuș înăuntrul meu cu gândul că poate vor dispărea într-un final fără a mai le scoate la suprafață. Când auzeam ceva ce-mi aducea aminte de durerea mea, mă prefăceam că sunt bine și zâmbeam. Dar inima-mi bătea puternic, aveam impulsul de a merge undeva să fiu singură și să mă descarc emoțional. Iar când eram singură încercam să lupt cu durerea, să nu o las să se exteriorizeze. Credeam că ținând-o în lanțuri o voi putea birui. Zilele treceau, în mine durerea creștea. Și eu zâmbeam ca și când inima mea era ușoară. Oh, dar câte dureri ascundeam în mine de care nici măcar nu știusem? Odată, într-o noapte înstelată am fost prinsă singură. Durerea din mine mă încolțea flămândă și eu știam că nu mai am scăpare. Presimțeam vărsare de lacrimi și rugăciuni șoptite către Cer. Iertare pentru cei ce m-au rănit emoțional. Iertare pentru mine.

Cu pași ușori în miez de noapte m-am îndreptat spre un loc de unde puteam privi Cerul liniștită. După multă vreme am reușit să vars lacrimi și toată durerea suprimată în inimă s-a vărsat și am simțit-o plecând de lângă mine. După aceea, l-am iertat. Pentru că a încercat să-mi roadă marginile inimii și să o facă zgrunțuroasă, ca și pe a lui. L-am lăsat pe Dumnezeu cu ultima fărâmă de credință rămasă să-mi vindece rana din interior. Și în timp ce El pansa rana, eu Îi povesteam tot. Despre ce simțeam, despre ce doream să fac pe viitor. El mă asculta atent, dar privea spre inima mea. La final nu am mai simțit așa durere și mi-am dat seama că începea procesul de vindecare. Că urma un sezon în care trebuia să mă refac emoțional, psihic și spiritual. Cu toate că I-am spus că nu voi mai putea fi niciodată la fel, El mi-a zâmbit. Nu a încercat să mă forțeze să redevin ca înainte... pentru că și El știe că nu mai se poate.

Cititorule, care sunt durerile tale? Descarcă-te emoțional, plângi, chiar dacă nu mai știi ce gust au lacrimile. Nu lăsa durerile și rănile din trecut să supureze în tine, fiindcă te rănești singur. Vindecă-te, ocupă-te de inima ta. Nu ești singur, Dumnezeu este alături de tine. Ținând în tine totul riști să te îmbolnăvești din toate punctele de vedere. Descarcă-ți emoțiile, fă ceea ce te poate elibera de durere. Nu-ți lăsa rănile inimii nepansate că se pot infecta. Și ai prefera să trăiești toată viața bolnav, pentru teama de a nu te fi descărcat emoțional? Îngăduie-ți clipe de vulnerabilitate. Pentru binele tău..

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu