Pagini

sâmbătă, 8 august 2015

Goluri sufletești

În viața fiecăruia apare uneori câte o clipă în care simte că ceva nu îl lasă să se bucure de momente, un gând venit de departe care îl supără și îl face să-și piară seninătatea din privire. Uneori acea mică supărare apare tocmai atunci când crezi că tot ce a fost rău a trecut. Mă mir și eu de sufletul meu, de cât de repede oscilează de la bucurie la agonie. Și mi-e ciudă pe mine pentru asta, fiindcă aș vrea să fiu ca o stâncă, tare și puternică, în fața căreia să se spargă valurile învolburate. Nu ca o pană ușoară ce o poți sufla și dispare repede în neant. Dar eu am mai degrabă un suflet asemenea unui fluture. Ușor, care zboară pe unde dorește și care poate fi prins uneori în mână de către oricine l-ar dori. Ca mai apoi să-i dea iarăși drumul să zboare..
Mi-am propus în urmă cu puțin timp să trec printr-o cură de detoxifiere a sufletului, să-l curăț de tot ce i-a făcut rău. Să scot din el tot ce este impur, să renunț la așa multe lucruri... numai de dragul de a-l vedea curat. Și m-am întrebat cum să fac asta, că nu este atât de ușor precum pare. Ce îți poate curăța sufletul astăzi? Și de ce te-ai gândi la asta, la sufletul tău? Când sunt atâtea lucruri care ne stau pe cap, de ce să ne mai pese și de comoara noastră interioară? Am cam lăsat în urmă preocuparea pentru suflet cu toții. Ne-am ocupat mai degrabă de înfățișarea noastră fizică, că asta dă bine. Pentru sufletul nostru... eh, ce contează că e tulburat?

În fiecare zi ne ducem luptele interioare care ne storc de energie. Avem dorințe, temeri, vise, neîmpliniri. Și le cărăm pe toate în suflet, îngreunându-l. La suprafață suntem liniștiți și părem că nu ne pasă de nimic, dar în interior tremurăm. Suntem tulburați. Dar nu acordăm importanță luptei interioare. Avem goluri în noi, goluri care nu ni putem umple cu o persoană, cu un obiect, cu o fiță. Avem goluri ce nu ni le vom umple decât dacă vom îndrăzni să ne privim în oglindă și să ne vedem exact așa cum suntem și atunci să vedem ce putem schimba la noi. Schimbându-ne din interior spre binele nostru vom putea umple golurile sufletești. Și vom primi acea pace sufletească pe care o căutăm acolo unde de atâtea ori nu trebuie.

Fă-ți timp pentru suflet. Câteva clipe de tăcere. O plimbare singuratică printr-un loc mai deosebit. Mai multe aplecări pe genunchi. Iertarea celui care ți-a greșit și care poate nu merită iertarea ta, dar tu ai nevoie de ea. Împăcarea cu trecutul tău, că oricum nu mai ai ce schimba la el. Acceptare. Și la final... speranță, că ce este mai bun este pe cale să vină.

Imagine: pinterest

5 comentarii:

  1. Buna :) mi-am facut un blog, dar nu ma descurc mai deloc pe el. Adica am un post, dar cum ai pus " Home ", " Despre mine" etc ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există o secțiune numită Pagini și acolo poți crea. :)

      Ștergere
  2. Milena draga, ma bucura enorm sa vad cum Dumnezeu lucreaza la viata ta si te schimba!!stii de ce zic asta pentru ca acum cateva luni cand iti citeam postarile, vedeam in tine o persoana in care se ducea o lupta apriga de a accepta voia lui Dumnezeu si parca toate lucrurile erau impotriva ta, dar acum cand am citit noua postare am simtit ca ceva e diferit!Nu uita ca esti o biruitoare in ochii Lui indiferent prin ce incercari vei trece si chiar de ai cadea aminteste-ti versetu 16 din Proverbe 24!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc atât de mult pentru încurajare, mi-a prins atât de bine!!

      Ștergere
  3. Am rezolvat cu blogul acum o sapt, multumesc oricum. Be blessed !

    RăspundețiȘtergere