Pagini

sâmbătă, 29 august 2015

TU ești exact așa cum trebuie să fii.

Zilele acestea mă gândeam la cât de diferiți suntem cu toții și cât de mult încercăm uneori să schimbăm cine suntem, de dragul unui anumit stil care devine la modă sau pentru a face pe plac anumitor oameni, pentru a ne integra într-un cerc sau pur și simplu fiindcă nu ne place de noi. Dar niciodată nu vom putea schimba cine suntem cu adevărat. Dacă suntem firi melancolice, nu vom deveni niciodată zburdalnici sau nu vom fi în centrul atenției. Dacă ne place mai mult să fim singuri sau în natură, nu va trebui să ne forțăm închizându-ne la ultimul etaj al unui bloc dintr-o metropolă,  pentru că ni se pare că suntem ”ciudați”. Încă de mici ne-am diferențiat unii de alții și acele "ciudățenii" ale noastre nu au plecat odată cu înaintarea în vârstă. Suntem cine ne-a creat Dumnezeu să fim și noi trebuie să-L reprezentăm exact în acel mod, nu încercând să copiem pe cineva sau fiind nemulțumiți. Ce să fac dacă eu sunt mai delicată? Să încerc să devin mai crudă, numai fiindcă lumea e dură? Dar uite că am încercat...și nu am putut, simt că există în mine ceva, o forță mai mare care nu mă lasă să mă schimb. Dar faptul că trec așa ușor peste greșelile oamenilor.. of... ce naivă mai pot să fiu! Când aș putea să fiu ca Xulescu, care odată ce a fost supărat rămâne pentru totdeauna cu ranchiună în suflet, uneori mi-aș dori să fiu așa, să nu iert un om care mi-a făcut rău. Doar că... eu nu pot. Asta înseamnă că am o problemă? Sau că așa trebuie să fiu?!

Am încercat să mă schimb de multe ori. Dar mereu m-am întors la mine. Am vrut să mă schimb de dragul anumitor persoane, care după ce au zis că  sunt minunată așa cum sunt, mi-au sugerat totuși că ar trebui să fac niște modificări în ceea ce privește personalitatea mea, Și am încercat, și-apoi am eșuat. Simțeam că nu sunt eu, că stilul acela nu mă caracteriza, că eu sunt altfel. Și mereu vom eșua în încercările noastre de a părea altcineva. Vrem să fim ca X, fiindcă pare că are mai multă trecere înaintea celorlalți. Sau să-i copiem stilul de îmbrăcăminte acelei fete după care băieții își întorc  capetele pe stradă, că nah, și noi vrem să fim admirate. De ce nu? Dar când îmbrăcăm hainele altcuiva s-ar putea să nu ne simțim prea confortabil în ele sau s-ar putea să nu stea bine pe noi. Și asta va fi în dezavantajul nostru. Îmbrățișează-te așa cum ești. Nu încerca să te schimbi pentru oameni, pentru modă.

Schimbă-te numai dacă ești rău. Devino bun! Sau iubește mai mult. Ridică-ți nivelul de iubire față de semeni. Dar... să te schimbi numai pentru a impresiona priviri, să te prefaci pentru a te integra în grupuri, să nu mai știi cine ești.. Mai bine rămâi singur în natură având siguranța că asta îți place să faci, decât forțându-te să respiri aerul poluat de oraș. Dumnezeu te-a făcut unic, așa că nu deveni o copie. Numai fiindcă așa sunt majoritatea. Aș vrea pentru tine ca seara când te privești în oglindă să îți poți zâmbi și să îți spui că te recunoști. Nu să ridici din sprâncene întrebător confuz și să te întrebi cine ești cu adevărat. Pentru că în miezul ființei tale știi deja ce ai de făcut... pentru a fii TU.

2 comentarii:

  1. Dar când îmbrăcăm hainele altcuiva s-ar putea să nu ne simțim prea confortabil în ele sau s-ar putea să nu stea bine pe noi. Și asta va fi în dezavantajul nostru.


    ai scris, cum nu se poate mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa asculți și burning gold, tot de Christina Perri :)

    RăspundețiȘtergere