Pagini

marți, 8 septembrie 2015

Ah, ce mult îmi place toamna aceasta!

Zile însorite însoțite ici-colo de câțiva nori albi, apusuri pictate de către Artistul desăvârșit, frunze ce încep să se desprindă ușurel din copaci, mere căzute pe iarba ce începe să-și piardă din strălucire și prospețime, haine mai groase pe mine și o pace cum nu am mai avut de mult în inimă. Toate aceste lucruri mă însoțesc toamna aceasta și pot să vă spun că sunt cea mai fericită ființă? Că mă bucur de aerul tomnatic ce plutește în jurul meu, că mi-am sortat hainele și cele de vară le-am dat la o parte ca să fac loc puloverelor groase și a eșarfelor colorate. Și abia aștept ca frunzele să prindă culoare și să cadă una peste alta, până când se îngrămădesc toate și eu să le privesc și să mă arunc acolo. Toata nostalgia mă însoțeste și ea la drum, dar e una plăcută, nicidecum tristă și plângăcioasă până acum. Îmi este puțin teamă de zilele ploioase ce vor veni, când cerul va fi mai întunecat și totul va arăta mai trist, dar până și aceste zile își au frumusețea lor, deoarece te poți relaxa cu o cană de ceai într-o mână și o carte în cealaltă. Dragilor, pregătiți-vă inimile căci toamna aceasta va fi una dintre cele mai frumoase și poate reprezenta un nou început pentru tine.

Poți lăsa în urmă trecutul și să începi un nou capitol din viața ta. A venit vremea să faci niște schimbări în viața ta, să îți stabilești noi obiective și să nu mai plângi după ce a fost. Fiecare sezon e special și uneori îți dorești ca o anumită perioadă să nu se mai termine, dar nimic nu durează pentru totdeauna. Lucrurile se schimbă, oamenii mai și pleacă. Vei rămâne trist atunci? Ok, o perioadă poti fi trist și ai dreptul să plângi, dar nu la nesfârșit. Mai devreme sau mai târziu trebuie să vină și ziua când vei decide că ce-a fost nu va mai fi. Uneori sperăm că poate persoana aceea se va mai întoarce la noi, că omul acela se va schimba și își va da seama că a greșit, că o veche prietenie se va mai reînnoda, că poate el sau ea se va îndrăgosti de tine...
Dar nu poți aștepta la nesfârșit ceva ce poate nu se va mai întâmpla!

Învață să mergi mai departe, bucură-te de prezent, fă-ți planuri optimiste de viitor. Ești încă în viață, ceva bun poate e pe cale să ți se mai întâmple. Toamna a sosit, însorită și nostalgică. Chiar ai de gând să nu te bucuri de asta? Lucrurile pe care ți le dorești vor veni și ele. Și eu am visele mele, și oh, cât de mult aș vrea să se împlinească! Până atunci însă... îmi trăiesc viața. Am ceva planuri făcute toamna asta.. și sunt tare încântată de ele. Dragul meu, lasă-te purtat de valul acesta frumos și lasă în urmă tot. Doar bucură-te că a venit toamna, că ești tot viu și că Dumnezeu te iubește!

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu