Pagini

luni, 19 octombrie 2015

Cu sau fără El?

Treci prin multe perioade în viață și atâtea gânduri îți vor trece prin minte! Azi vei gândi că e bine să faci așa, iar mâine te vei trezi că totul a fost defapt eronat și îți schimbi planurile rapid, că îți dai seama cât de greșit gândeai ieri și astăzi parcă te-ai mai deșteptat și vezi altfel lucrurile. Ne schimbăm în fiecare zi, puțin câte puțin. De cele mai multe ori învățăm din greșeli care le facem pe pielea noastră, ca să le simțim usturimea și data viitoare să ne ferim de ele și să fugim de tot ce ni se pare rău. Ciudat, mi se pare că de cele mai multe ori știm că nu este bine să facem un anumit lucru, și totuși, îl facem. Mânați de curiozități sau de persoane care ne spun că răul nu e chiar atât de întunecat precum ni se părea nouă. Să avem grijă la oamenii pe care îi lăsăm în viața noastră, fiindcă fiecare dintre ei își vor lăsa amprenta asupra noastră. Și poate să fie o amprentă bună sau una rea. Am învățat să fug cât pot de rapid de tot ce mi se pare rău, ca să nu mă mai prindă. De obicei simțim când ceva nu este în regulă, dar ne ferim atunci de răul acela? Sau îi deschidem ușa curioși și îl lăsăm să ne facă ravagii în casele noastre? Curiozitatea ne poate costa viața uneori.

Cel mai bine este să rămâi cu Dumnezeu, indiferent ce presupune asta. Dacă presupune renunțarea la o anumită categorie de oameni pe care i-am dori în viața noastră, lasă-i să plece. Dacă înseamnă renunțarea la ieșiri în cine știe ce localuri, chiar nu are rost să ieși în localuri unde te simți bine câteva minute, iar apoi să regreți că le-ai pășit pragul. Ferește-te de regrete. Ferește-te chiar de tine însuți. Nu tot ce îți dorești este okay, nu toate aspirațiile-ți sunt de Sus. Fiecare ne-am trezit într-o zi că ne-am fi dorit mai degrabă să ne trăim viețile după regulile noastre și nu ale Sale. Până la urmă însă... tot la El ne-am întors.

Știu, sunt tinerică și nu am experiență multă. Mai am multe de învățat. Dar până în acest moment am trăit destule ca să îmi dau seama că nu mai îmi doresc niciodată să trăiesc fără Dumnezeu, că mai degrabă prefer întunericul, dar să știu că de mână mă ține și mă susține Dumnezeu, decât luminile orbitoare ale reflectoarelor acestei lumi și cu Dumnezeu absent. Pe moment șiu că te simți bine distrându-te, chefuind, bând, dansând nebunește, făcând alte lucruri.. dar dimineața următoare te vei trezi întrebându-te unde ți-a fost capul când ai făcut toate astea? Și vei rosti un jalnic ”Doamne, iartă-mă!”.
Schimbă-te! Că niciunde nu e mai bine ca în prezența Lui, îți spun eu!

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu