Pagini

miercuri, 18 noiembrie 2015

Inima-mi tresaltă de bucurie! Ca niciodată înainte..

Ieri, aflându-mă în oraș cu treburi de rezolvat și în amalganul nesfârșit al vieții, am trecut pe lângă o maiestuoasă catedrală și pentru o clipă m-am oprit din mers și am stat în fața ei. Cu pași înceți și siguri am urcat treptele masive și am decis că voi popsi măcar câteva minute într-un loc sacru. Mi-am pus telefonul pe silent, am lăsat grijile la intrare și am intrat în minunata încăpere și m-am așezat pe ultima bancă, ca un păcătos timid care nu vrea să fie remarcat de nimeni, numai de Însuși Dumnezeu. Arhitectura și înălțimea acelei catedrale de fiecare dată mă uimește și câteva clipe o contemplu plină de uimire. Apoi îmi închid ochii și fac liniște în mine. Pașii oamenilor sunt mici și se străduiesc să facă cât mai puțin zgomot, iar eu nu am fost o excepție, așa că am umblat pe vârfuri ca să nu stânjenesc nimănui rugăciunea și meditația către Dumnezeu. Oameni veneau și plecau, iar inima mea era plină de bucurie la gândul că acele persoane și-au lăsat pentru câteva minute stresul și grijile la o parte și au intrat în prezența lui Dumnezeu. Iar eu eram una dintre acele persoane. Mi-am plecat capul înaintea lui Dumnezeu și am lăsat ca de pe buze să-mi alunece cuvinte de laudă și de mulțumire la adresa lui Dumnezeu. I-am mulțumit pentru cea mai minunată binecuvântare pe care El mi-a dăruit-o, pentru el. Îmi era ciudă pe mine fiindcă nu știam, nu aveam idee cum aș putea să-mi arăt mulțumirea față de El mai pe fățiș așa. L-am întrebat și pe el, iar el mi-a răspuns dulce: ”Să fim cuminți, baby. Să stăm aproape de Domnul.”

Aș putea cere mai mult, Doamne? Tu Ți-ai desăvârșit lucrarea în viața mea, mi-ai dat mai mult decât mi-am imaginat că voi primi vreodată... și acesta e numai începutul! Mi-ai ascultat cele mai adânci dorințe ale inimii mele și pe toate vrei să le împlinești, o , Iubire! Viața mea de dinainte nu se poate compara cu povestea ce o trăiesc acum, Tată. Ce minunat este când Dumnezeu alege și când El lucrează! Când tu stai numai deoparte și rămâi înmărmurit de minunile pe care El ți le oferă, când nu mai ai nimic de făcut decât să-I mulțumești cu lacrimi de recunoștiință pentru dragostea Lui. Dragii mei cititori, Dumnezeu știe ce este mai bine pentru voi! Alegerile voastre, ca și ale mele, dau greș. Ne alegem cu inimi rănite, cu dezamăgiri, cu regrete. Dar El știe mai bine pentru tine ce vei primi. Lasă-L pe El să aleagă în locul tău.

Inima-mi explodează de bucurie acum. Sunt fericită, am o pace cât toate oceanele din lume-n suflet, sunt răbdătoare, iar ochii-mi lăcrimează.. dar de bucurie. Niciodată nu am mai trecut prin asta și pot spune că Dumnezeu este extraordinar în modul Său tandru, dulce și atent de a lucra. Finețea planului Său întrece orice dimensiune a imaginației mele sărace, iar eu Îl las pe El să lucreze... fiindcă nici măcar nu mi-aș dori altceva! Într-adevăr, căile Sale sunt desăvârșite și promisiunile Sale pentru mine încep să se împlinească sub ochii mei și a celor din jurul meu. Mulțumesc, Doamne! Te iubesc!

Imagine: pinterest

2 comentarii:

  1. Se vede ca te-ai îndrăgostit :)) Domnul sa te binecuvânteze.Și pe el, pentru care te-ai rugat și te-ai păstrat :)

    RăspundețiȘtergere