Pagini

luni, 9 noiembrie 2015

Nu am mai crezut în miracole. Până la TINE.

Poate că din cauză că am fost dezamăgită de prea multe ori, am început să îmi pierd încetișor credința în miracole și le-am lăsat deoparte, măcar pentru atâta timp cât aș fi avut nevoie să mă reechilibrez. Am lăsat ca speranța să-mi cadă din buze și din inimă, spunând că astfel dezamăgirile vor fi mai mici și așteptările la fel. A venit chiar o perioadă în viața mea când reușisem să reculeg piesele sparte ale inimii mele și să mi-o lipesc iarăși la loc, dar nu la fel. Am regăsit bucuria de a trăi, mulțumirea cu mine însumi și puțin câte puțin începeam să conturez o frumoasă imagine a modului cum va arăta viața mea de astăzi încolo. Am mulțumit lui Dumnezeu pentru fiecare rană în parte, fiindcă astfel nu aș fi ajuns astăzi aici și astfel pregătită pentru ce va urma-n viața mea. Dumnezeu mă iubește atât de mult! O vreme uitasem de asta.. ignorasem iubirea Lui. Dar acum o văd peste tot în jurul meu. Știți că cele mai bune lucruri ni se întâmplă când ne așteptăm mai puțin?

De o vreme încoace îmi port zâmbetul atât de întipărit în inimă, încât mai e nevoie să vă spun că mi-e evident și pe buze? Sunt fericită, împlinită. Simt cum Dumnezeu lucrează în spatele vieții mele, orchestrând fiecare detaliu cu finețea Lui unică și uneori mă ciupește de obraz și îmi spune: ”Nu, copila Mea, nu visezi. Este real.”. Și eu știu că așa este.. că simt. Poate așa se întâmplă când în sfârșit l-ai întâlnit pe EL. Când răsufli ușurată și îți dai seama că așteptarea a luat sfârșit, când vezi cum toate lucrurile se împletesc unele într-altele și totul e perfect. Și îți spui că tu n-aveai cum să potrivești lucrurile atât de tine. Nu, nu se putea ca amândoi să pronunțați același cuvânt în același moment. Nu, cum să doriți amândoi să vizitați EXACT aceleași locuri? Și cum să fie chiar ca tine... chiar așa geamăn. bucată de inimă ruptă de tine care s-a lipit în cele din urmă. Cum e când îți regăsești zâmbetul pierdut pe care nu ți-l mai poți scoate de pe buze și mă bucur dragule pentru tine, că mi-ai spus că de când vorbești cu mine bătăile neregulate ale inimii au dispărut și acum nu ai decât ”heartbumps”.

Dar poate că ăsta e unul din modurile ale Sale de a ne arăta cât de minunat face El totul când tu stai deoparte și nu-I spui nimic, decât Mulțumesc Doamne. El a știut mai bine. Și, oh, cât de bine..

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu