Pagini

joi, 26 noiembrie 2015

Pentru ce sunt mulțumitoare?

Să fiu sinceră, nu prea îmi place vremea de afară. Frig și ploaie combinate cu cer înnorat și ascunderea soarelui... nimic bun nu pare că ar rezulta de aici, nici o stare de bine și nici o rază de soare ce mi s-ar strecura în mod obișnuit prin păr. Dar sunt atât de fericită și mi-e atât de bine, încât nu prea îmi mai pasă că afară e înnorat, pentru că la mine-n suflet arde Soarele și cresc flori pe câmpii înverzite. La mine-n suflet e mulțumire și ochii-mi sunt inundați de lacrimi de bucurie. Sunt mulțumitoare pentru cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în acest an! Sunt mulțumitoare pentru că Dumnezeu mă iubește și nu Se obosește să-mi arate asta în fiecare clipă din viața mea! Iubirea vine de sus, e plin de iubire în inima mea. Zâmbesc cum nu am mai zâmbit de mult. ”Mile, tu radiezi!”, mi se spune adesea în ultima vreme. ”Mile, tu chiar ești foarte bine!”, am mai auzit din gura oamenilor care mă întreabă ce mai fac. Și cum nu aș putea radia? Și cum să nu fiu foarte bine?

Aștept cu credincioșie ca Dumnezeu să-Și facă desăvârșită această minunată lucrare în viața mea, stau și mă rog în tăcere ca El să fie centrul a ceea ce mi se întâmplă și simt că El chiar lucrează! Niciodată nu am mai simțit ceva atât de special precum simt acum. Și da, pentru asta sunt mulțumitoare. Chiar dacă dorul doare, încât simt că mi se pune un junghi în inimă, sunt mulțumitoare pentru că pot simți asemenea sentimente. Nu știu cum să-Ți mulțumesc, Doamne! Mă rog să-Mi dăruiești înțelepciune și muuultă iubire ca să învăț cum să cresc în această artă a dragostei.

Pentru ce sunt mulțumitoare? Pentru tine, my baby! Pentru tot.

Tu pentru ce ești mulțumitor astăzi? :)

Un comentariu: