Pagini

marți, 15 decembrie 2015

Vei ști când îți vei întâlni ”THE ONE”

Atât de multe lucruri minunate s-au întâmplat în viața mea, încât sunt tot timpul cu inima plină de recunoștiință și bucurie la adresa lui Dumnezeu, deoarece numai Lui îi datorez toate aceste minunate binecuvântări din viața mea. El m-a binecuvântat, când, într-un final greu I-am predat Lui tot. Cu lacrimi pe obraji, dar și cu o ușurare imensă în inimă L-am lăsat pe El să preia complet controlul vieții mele simple și s-o transforme în tot ceea ce El își dorea pentru mine. Am renunțat umilă la toate visurile și năzuințele inimii mele, încrezându-mă complet în El. Câteva săptămâni am trăit într-o pace cum numai Domnul ți-o poate da și inima îmi era veselă. Îngrijorările și temerile plecaseră de mult de la mine. Și Dumnezeu, așa cum numai El poate surprinde... a răspuns rugăciunii sincere. El dorește de la noi să fim sinceri, degeaba ne rugăm multe cuvinte bine legate dacă inimile ne sunt încă strânse și temătoare. Când te rogi, eliberează-te. Dăruiește totul Lui. A fost un sezon foarte dulce din viața mea să trăiesc așa într-o pace deplină. Apoi... El a început să miște lucrurile pentru mine. Iar cea mai mare mutare pe care Dumnezeu a făcut-o în viața mea a fost că de inima mea s-a mai alipit încă o inimă sinceră, o inimă duioasă și dulce. Atât de dulce, încât mai un pic și dau în diabet! Să vă povestesc de el?

El este mai mult decât am putut cere vreodată de la Dumnezeu. Nici nu știu, încă nu realizez cât de binecuvântată sunt să am în viața mea un asemenea bărbat! Un om a cărui inimă este predată lui Dumnezeu, un om de al cărui zâmbet m-am îndrăgostit și a cărui voce îmi inundă auzul și îmi provoacă fiori. Nu am mai fost atât de uimită de niciun om, până nu l-am întâlnit pe el. Acum am înțeles de ce Dumnezeu mi-a dat atâtea NU-uri până acum și nu am cuvinte de mulțumire pentru asta, Doamne! El este acela care mă înțelege și mă acceptă exact așa cum sunt. Pentru el, sunt perfectă! Ha, eu perfectă?! Da. Pentru inima care este menită să te iubească vei fi perfect. Și nu te vei îndoi niciodată de asta. Pentru omul pe care Dumnezeu l-a ales pentru tine, timpul și distanțele vor părea nimicuri, fiindcă așa și sunt. Iubirea este cea mai puternică forță din Univers și să găsești în lumea asta un om care să te dorească mai mult ca orice... înseamnă frânturi rupte din Rai.

Dragii mei, Dumnezeu știe pentru fiecare dintre voi cine va fi ”the one”. Și, credeți-mă, nu va trebui să vă chinuiți să-l faceți să vă placă, nu va fi nevoie să vă zbateți să fiți remarcați. Pentru că se zice că simți din prima acel ceva special. Nu mai alergați după persoanele potrivite, care vă ignoră. Nu mai bateți la uși închise, sperând că veți găsi intrări prin ferestre. Nu forțați mâna Domnului. Așteptați frumos și cu grație persoana care Dumnezeu o va aduce cât de curând în viața voastră. Știu, pare greu uneori. Dar... când vei privi în ochii celui sau a celei pe care o vei iubi nu va mai conta durerea, lacrimile și așteptarea... de bucurie că Dumnezeu te-a binecuvântat cu cea mai extraordinară persoană, inima care trebuia să se alipească de a ta... :)

Imagine: pinterest


Un comentariu: