Pagini

joi, 21 ianuarie 2016

Când găsești omul fără care știi că nu mai poți trăi, păstrează-l în viața ta.

Fiecare dintre noi am trecut în viața noastră prin experiențe care ne-au modelat și care și-au pus amprenta asupra noastră. Am întâlnit oameni pe care i-am dorit în viața noastră, dar ei nu au dorit să ne rămână alături. Poate am fost folosiți și apoi dați la o parte cu nepăsare. Răniți de către cineva care credeam că ne va fi alături până la capătul vieții. Dezamăgiți de oameni în general pe care îi consideram ai noștri dragi. Cred că fiecare dintre noi am trecut prin asta la un moment dat și ne-a durut enorm să vedem cum cineva pleacă din viața noastră fără ca măcar să mai privească o dată înapoi și să se gândească dacă face alegerea potrivită.
Și eu am fost dezamăgită, rănită și folosită. De multe ori am stat și m-am gândit dacă și eu am făcut asta la felul meu. De dezamăgit, da, am dezamăgit. Rănit... hmm.. urăsc să produc răni sufletești. Iar să folosesc un om, ca mai apoi să-l dau la o parte, nici măcar nu îmi trece prin cap. Sunt genul de om care atunci când iubesc, o fac din toată inima și fără rezerve. Care cred în frumos, în iubire și care zâmbesc la vederea lunii pe cer. Nu îmi place să mă joc cu inima cuiva, ca mai apoi să îi întorc spatele și să plec nepăsătoare din inima acelei persoane și să las un gol imens în urma mea.

Da, am fost cu toții dezamăgiți. Nimeni nu a scăpat de boala inimii rănite. Dar... în viața ta va apărea cineva special. Cineva care te va face să uiți tot ce ți s-a întâmplat urât în trecut și te va face să te arunci orbește în brațele iubirii și atunci vei înțelege tot. De ce-urile tale își vor primi răspunsul mult așteptat și tu vei fi mai mult decât bucuros că visul și s-a împlinit. Dragul meu sau draga mea, dacă în viața ta a apărut o persoană specială fără de care simți că nu mai poți trăi, care îți arată în fiecare zi că te iubește, care te întreabă dacă nu ai dureri, care nu uită să-ți reamintească cât de mult te iubește și cât de mult așteaptă să își petreacă restul vieții alături de tine..... prețuiește acea persoană!!
Preocupă-te de ea într-un mod aparte, lasă vechile tale idealuri și visuri deoparte și umple-ți viața și inima cu acel om. Dumnezeu ți l-a trimis! Da, El.

Nu te gândi că l-ai putea pierde, că ar pleca din viața ta și te-ar lăsa la fel de dezamăgit ca și până acum. De data asta nu se va mai întâmpla asta! De data asta Dumnezeu vă privește de sus și vă zâmbește, turnând iubire din plin în inimile voastre ca să aveți unul pentru celălalt. De data asta e ceva diferit.. iar tu ai face bine să te bucuri de asta.
Păstrează-l cu toată dragostea și grija ta în viața și inima ta pe acest om minunat și deosebit care te-a făcut să simți ce nu știai că ești în stare să simți, care ți-a pictat un cer plin de culoare și care te face să simți că ești pe un drum binecuvântat. Bucură-te, căci un astfel de om este rar. Și nu-l lăsa să plece, căci ai putea să pierzi iubirea vieții tale.

Un comentariu: