Pagini

sâmbătă, 6 februarie 2016

Pentru tine, iubii

Cel mai minunat lucru care mi s-a întâmplat în viața asta a fost ziua în care te-am găsit pe TINE. Defapt, nu eu te-am găsit, că nu aveam cum să o fac. Mi-am dat seama de asta din greșelile mele. Dar Domnul mi te-a găsit și nu pot să fiu decât incredibil de mulțumitoare pentru omul extraordinar care ești. Pentru zâmbetul tău perfect care îmi luminează cerul din suflet, pentru grija ta sinceră față de mine când nu uiți niciodată să mă întrebi cum mă simt sau dacă am dormit bine. Când e ceva în neregulă cu mine tu simți asta imediat și atunci mă tragi de limbă ca să-ți povestesc ”necazurile” mele, ca să le putem duce amândoi împreună. De fiecare dată reușești să mă faci să uit de durerile mele și mă simt alta după ce vorbim. Ești atât de minunat..
Tot ceea ce îmi doresc în viața asta este să mi-o petrec alături de tine până la moarte, iar dincolo de ea să fim tot în apropiere unul de celălalt, dar în calitate de îngeri. Tu ești în stare să dai la o parte norii de pe cerul vieții mele, fiindcă ești Superman.

Aș vrea să fiu aproape de tine în fiecare clipă a vieții tale, să te încurajez și motivez atunci când te vei simți doborât. Să-ți pot șterge picurii de sudoare de pe frunte când vei obosi de la atâta trudă. Să am grijă de tine și să te iubesc cu tot ce am. Dumnezeu mi te-a trimis în cale în momentul în care m-am abandonat complet în brațele Sale și sunt încă uimită de lucrarea minunată pe care El a făcut-o între noi doi. Îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine până acum. Pot spune plină de convingere că alături de tine mă simt cea mai binecuvântată dintre femei :)

Și... nu cred că ne va ajunge o viață împreună, iubii. :)

3 comentarii:

  1. De ce nu scrii mai des cum făceai inainte ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, din păcate nu mai am la dispoziție un laptop, decât de două ori pe lună. :)

      Ștergere