Pagini

luni, 21 martie 2016

Astăzi aleg fericirea

Da, astăzi am dansat de una singură prin cameră numai fiindcă așa am simțit. Am râs zgomotos și mi-am permis chiar să și visez cu ochii deschiși, fiindcă am la ce visa. Astăzi am ales să fiu fericită, cu toate că am zile în care prefer să fiu tristă și să mă gândesc la lucruri care nu-mi aduc decât dureri. Dar nu e bine așa, nu e deloc okay să îmi petrec zilele fiind tristă și gândindu-mă la lucruri pe care nu le pot schimba. Așa că... vreau să fiu fericită. Vreau să cred în lucruri frumoase ce mi se vor întâmpla, aș vrea să mă bucur de tot ceea ce am acum în prezent și să petrec cât mai mult timp cu cei dragi mie, să mă atașez de sufletele care vor rămâne mereu alături de sufletul meu și să nu alung de lângă mine oamenii care trebuie să rămână acolo. Uneori avem nebuneasca intenție de a îndepărta de noi tocmai oamenii care ar trebui să rămână acolo, pentru totdeauna.  Mai ales, vreau să mă bucur de el. Să mă bucur de zâmbetul lui care-mi face întotdeauna ziua mai luminoasă, de râsul său colorat pe care îl ador și de felul în care știe întotdeauna cum să mă binedispună când sunt supărată. Îți mulțumesc dragule pentru tot ce faci pentru mine și te apreciez enorm pentru omul extraordinar care ești. Sunt mândră să te am alături de mine.. iar tot ce-i mai bun va urma de acum.

Sunt fericită. Îmi place să zâmbesc. Ador când mă trezesc dimineața și văd că e cerul senin și imediat îmi răsare un zâmbet pe față când mă gândesc la cât de binecuvântată sunt. Aș vrea să am mereu motive de a fi fericită, de a găsi bucuria în lucrurile cele mai neînsemnate. Să culeg flori de pe drumuri și să le car până acasă, să le așez într-o vază umplută cu apă și el să mă privească numai și să ne bucurăm de astfel de momente sublime. Să mă văd bucurându-mă de tot ceea ce urmează de acum, să mă străduiesc să fiu alături de oamenii de care mi-e întotdeauna dor, să fiu bună. Da, aș vrea să aleg bunătatea întotdeauna. Să urăsc certurile și să dușmăniile. Să caut pacea, că viața e atât de scurtă. Oriunde aș fi, să știu că las ceva bun și frumos în urmă, o mireasmă fină și de neuitat.

Mă văd zâmbind și peste zeci de ani alături de moșul meu, iar eu a lui băbuță voi fi, bucurându-ne împreună și ținând în brațe nepoții, iar asupra noastră să simțim că Cineva și mai măreț ne zâmbește și să-I simțim tangibila atingere plină de iubire. Doamne, ajută-ne să rămânem în dragostea Ta. Astfel... toate se vor rezolva:)

Imagine: pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu