Pagini

duminică, 10 aprilie 2016

Despre așteptare

După lucrurile minunate se spune că trebuie să aștepți. La fel este și în cazul nostru, al oamenilor. Toată viața așteptăm. Iar uneori avem impresia că poate așteptăm prea mult, că Dumnezeu a uitat că undeva pe pământ existăm și noi cu visurile și dorințele noastre. Așteptăm să vină vara. Așteptăm să terminăm școala. Așteptăm să creștem. Așteptăm omul potrivit.
Și câteodată ne pierdem răbdarea, iar atunci spunem către Dumnezeu că ne-am săturat și că nu mai putem aștepta nici măcar o zi. Dar El ne șoptește cu blândețe că mai este încă puțin și lucrul pe care l-am râvnit sau omul pentru care ne-am rugat va apărea. Atunci ne înghițim lacrimile neputincioase și strângem din dinți. Da, vom mai aștepta încă o vreme..
Și eu aștept. Aștept să-l văd, să treacă lunile ce ne mai separă încă. Mi-e greu, de multe ori mă întreb oare cât aș mai putea rezista așa. ”Crede-Mă, fiica Mea. Așteaptă-Mă, te rog..” Știu că dacă Dumnezeu mă pune să aștept, El lucrează totul înspre binele meu. Cu bucurie și totodată cu o mare nerăbdare voi aștepta binecuvântarea Sa, fiindcă cred din toată inima că ceea ce El a făgăduit va si împlini. Nu putem aștepta ceva, numai dacă știm că se va merita totul. Așteptăm fiindcă știm că așteptarea ne va fi răsplătită.

Dumnezeu știe cât de mult putem aștepta. Știe cât putem răbda. E greu uneori, simți un gol imens în tine și te sperie asta. Ai impresia că aștepți în zadar de multe ori. Eu știu ce aștept. Iar dacă suntem siguri că prin așteptarea noastră vom primi la final ceea ce am visat, atunci se merită. De ce să iei ceva ieftin și de-a gata, numai ca să nu aștepți? De ce să te mulțumești cu puțin, când El îți poate da cerul? Avem nevoie de răbdare. Avem nevoie să așteptăm. Fiindcă prin asta suntem modelați. De-am primi totul pe loc ar fi mult prea simplu. Nu ni s-ar mai părea atât de entuziasmant să ne rugăm, să privim spre Ceruri plini de dor. Caracterele noastre trebuie modelate. Iar dacă așteptarea noastră contribuie la asta, atunci așteptare să fie.

Să renunți e ușor. ”Nu-l mai aștept, că mi se pare prea greu. Renunț.”, ”Mai bine așa, decât să mai aștept atâta..”
Așteptarea e o alegere. Tu decizi dacă merită să aștepți pe cineva. Gândește-te la viitorul vostru împreună și apoi măsoară timpul de așteptarea cu zecile de ani pe care îi veți petrece împreună. Atunci poate vei înțelege mai bine și chiar vei fi fericit așteptând omul pe care îl iubești atât de mult. Dumnezeu știe cine este el sau ea. Tu.. așteaptă frumos. Merită? La mine merită. :)

2 comentarii: