Pagini

joi, 12 mai 2016

Să nu te părăsească bunătatea și pacea

Fiecare zi pe care o avem este un dar din partea lui Dumnezeu, un dar pe care ar trebui să îl apreciem cu toată inima și pe care să-l despachetăm cu drag în fiecare zi. Privind în jurul meu, am văzut atât de multă suferință, boală, urâțenie și ură, și sunt conștientă că trăiesc într-o lume în care este mai ușor să fii egoist decât să empatizezi cu ceilalți. O lume de leneși din toate punctele de vedere, plină de priviri coborâte în pământ și de oameni care au uitat să zâmbească, însă, cu toate acestea, Dumnezeu este bun față de noi și nu este niciodată prea târziu să facem o schimbare în noi.
Este adevărat faptul că ne schimbăm în fiecare zi, că ne maturizăm și suntem chiar uimiți uneori când ne gândim cât de mult ne-am schimbat în ultimul an. Schimbarea este bună și face parte din viață, dar din păcate suntem mulți care ne schimbăm în rău și uităm să ne mai bucurăm de micile lucruri din viață. Este incredibil cât de mult face diferența câteva clipe acordate unui copil nevinovat care dorește să se joace cu tine sau o plimbare făcută în natură. Sunt niște lucruri care ne încarcă sufletește și ne dau puteri noi de a merge mai optimiști în viață, sunt lucruri gratuite pe care Dumnezeu ni le oferă ca un semn al iubirii Sale și pe care noi trebuie să le primim recunoscători.

Adevărul fie spus, viața nu e ușoară. Adeseori trecem prin niște văi adânci și umblăm pe drumuri abrupte. Știu cât de ușor poate fii să îți pierzi cumpătul, nădejdea și bunătatea inimii, dar mai știu și că Dumnezeu este aici pentru tine să te sprijine și să te modeleze pentru a deveni un om după inima Lui. Sunt întâmplări în viață care ne pot face să ne pierdem inocența, pacea din inimă și puterea de a rămâne tari în credință.... dar Dumnezeu este întotdeauna acolo lângă noi ca să ne redea ceea ce ne-a fost răpit, căci El este bogat în toate și, cu toate că am fost răniți și doborâți la pământ, alături de Dumnezeu ne putem iarăși ridica mai puternici și mai buni. Da, ne schimbăm de-a lungul anilor... dar nu ne pierdem esența ființei noastre, căci ceea ce El a sădit în noi nu are cum să fie smuls. Aș vrea să poți întotdeauna să te bucuri de un apus de soare, de un peisaj frumos, de aerul curat. Să nu treci nepăsător și în grabă pe lângă binecuvântările Sale, ci stai măcar câteva clipe pentru un respiro al sufletului.

Nu știu cum ești tu sau cum te vezi în următorii ani, dar eu mi-aș dori pentru mine să nu încetez niciodată din a mă bucura de El și de creația Sa. Aș vrea să rămân în străfundul ființei mele aceeași visătoare și credulă fată, întotdeauna gata să înțeleagă oamenii și să se abțină  de la a spune ceva ce ar putea regreta apoi. Știu că mai trebuie să mă maturizez, să mai învăț anumite lecții... dar totuși, vreau să rămân tot Mile. Să nu mă schimb în rău. Să nu devin încruntată. Să nu-mi piară veșnicul zâmbet de pe față. Am credință că, atâta timp cât voi rămâne aproape de Dumnezeu, îmi voi păstra esența ființei mele, căci despărțită de El nu pot face nimic. :)

Imagine: pinterest

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase cuvinte si incurajatoare ! Sa nu crezi niciodata ca tot ceea ce cu daruire vei scrie nu va ajunge la inima oamenilor, intotdeauna va fi cineva care citeste aceste randuri ! Intr-o lume care pare ca a uitat ce inseamna bucuria autentica, sa fim noi mesageri ai dragostei si sperantei!
    Domnul sa te binecuvanteze!��

    RăspundețiȘtergere