Pagini

luni, 19 septembrie 2016

S-a meritat..

Un vis din inima mea a fost acela de a-l întâlni pe EL. De când am fost doar o copilă, de la grădiniță chiar, știam că trebuie să aștept până voi avea un ”gagic” și că nu trebuie să mă aburesc cu toți băiețeii. Anii au trecut și această dorință din inimă creștea tot mai mult și a venit o zi în care am hotărât că, indiferent cât de mult ar dura, eu am să-l aștept pe EL, fiindcă citisem într-o Carte specială că ”așteptarea celor neprihăniți nu va fi decât bucurie” și că mai bine m-aș folosi de anii de singurătate ca să mă pregătesc pentru ziua în care-l voi întâlni pe EL, iar asta pentru mine însemna cultivarea unor calități, a unui spirit blând și umil și a unei inimi pline de iubire. Știam că nu are rost să-mi irosesc inima în relații trecătoare, însă asta nu m-a scutit de câteva ”decepții”mici, fiindcă suntem fete și asta este. :) 
Totuși... am încercat cât am putut de mult să fiu puternică și să aștept băiatul acela care știam că există undeva și  îmi va completa ființa. Iar Dumnezeu răsplătește pe cele care se încred în El, care nu își pierd speranța, deși promisiunea pare că întârzie să se împlinească. Am știut că El este credincios și am continuat să aștept, cu toate că nu a fost întotdeauna ușor.

Lucrurile cele mai bune se întâmplă atunci când te aștepți mai puțin și EL a apărut într-o zi. Despre EL ce să vă spun? Este fratele meu geamăn în toate, cel mai bun prieten și cel care îmi înțelege felul de-a fi. Nu vreau să spun prea multe despre noi, prefer să fiu mai secretoasă. Știu că lucrurile speciale, conexiunile aceelea atât de aparte care unesc două suflete pentru viață trebuie protejate, prețuite în intimitatea unei relații în care suntem noi doi și Dumnezeu.
Nu am cuvinte să vă spun cât de mult merită să aștepți și să te încrezi în Dumnezeu cu povestea de dragoste, fiindcă El într-adevăr scrie cele mai frumoase povești! Eu am gustat acum și am văzut cât de bun este Dumnezeu cu cei care-L caută și care așteaptă în tăcere ajutorul Său. 
Bucurați-vă de fiecare sezon al vieții și fiți sigure că va veni și ziua biruinței voastre, dragile mele cititoare. Iar când ziua aceea va veni, prețuiți darul oferit de El și încercați să nu dezvăluiți prea mult lumii din voi doi, ci păstrați intimitatea acelor clipe minunate petrecute împreună într-o conexiune emoțională de nedescris numai pentru voi doi și Dumnezeu.
 Fiți înțelepte, bune și cu sufletul frumos! 

Un comentariu: